HealthDiary ♥

2013-02-13
21:13:48

Ber Om Ursäkt
Ber ännu en gång om ursäkt för det dåliga bloggandet men Emilia är sjuk och jag tar hand om allting här hemma dvs lagar mat, städar osv för alla i familjen är sjuka förutom jag. Denna gång är det vinterkräkssjukan ;( Hoppas verkligen jag klarar mig. Ska dra till gymmet själv imorgon för första gången i mitt liv och jag som är så blyg och inte vågar göra något över huvud taget, men någon gång ska väl vara den första för allt!
 
Vill säga stort tack till alla som hänger kvar här på bloggen, lovar att uppdateringen ska bli bättre! Ska börja göra lite tidsinställda inlägg också som går att använda vid just sådana här tillfällen då man verkligen inte kan blogga :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: