HealthDiary ♥

2013-02-06
15:04:00

Dag 2
Glömde helt skriva om dag 2 på vår strikta månad igår så får skriva det nu istället :) (alltså kommer både dag 2 och 3 upp idag)
Blev 2 makrillknäckebröd till frukost för jag hade inte tid att koka gröt på morgonen. Till lunch en fräsch äggsallad som var riiiiiktigt god, ska göra den någon mer gång inom snar framtid så vi kan lägga upp bild och vad vi hade i den! Åt bara en proteinbar innan gymmet och det blev även min middag (ska inte hända men blev så ändå för glömde att jag skulle till gymmet direkt efter jobbet, så hade inte fixat någon middag) Tog även en Celsius innan gympasset, någon som testat celsius? :)
 
På gymmet körde jag ett helkroppspass med endast 5 min powerwalk som uppvärmning för kände mig riktigt förkyld igår, är bättre idag dock :) Efter gymmet käkade jag en banan och ett äpple!
 
 
Ska snart förbereda middagen så efter vi käkat kommet det upp bild och recept! Måste träna idag också men har inte möjlighet att dra till gymmet så ska försöka hitta något roligt pass på nätet så jag kan få användning för mina nyinköpta hantlar, är passet bra kommer även det upp på bloggen.
 
 / Martina

Kommentarer:
#1: Julia

Jo, jag vann faktiskt ett paket Celsius på fb, riktigt goda och man känner sig faktiskt aningen piggare! :)

Svar: jaa vi känner samma sak, blir nästan lite skakis av den ;o Vi vann också ett flak på facebook, alltid kul för de är ju sjukt dyra! :)
healthdiary.blogg.se

2013-02-06 @ 15:09:28
#2: AddieHero

Just nu lottar jag ut en goodiebag i en tävling på min blogg! Kika in! ;*

2013-02-06 @ 16:48:58
#3: TessDea

Fin blogg! :)
Bloglovin byte?
Länkbyte?

Svar: Tack så mycket! :)Bloglovinbyte låter bra! Har börjat följa! :)
healthdiary.blogg.se

2013-02-06 @ 16:57:35
#4: TessDea

Sv; Följer dig på bloglovin nu! :)
Blev nummer 10

Svar: Vad kul! :)
healthdiary.blogg.se

2013-02-06 @ 18:17:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: