HealthDiary ♥

2013-02-06
23:08:08

Dag 3
Började dagen med havregrynsgröt toppad med blåbär och hallon. Blev jätteglad att jag hann med frukosten idag och gick upp i tid då jag försovit mig 2 dagar i rad nu! Till lunch blev det tonfisk och äggsallad, väldigt enkelt och smidigt att fixa ihop dagen innan :) Åt sedan mellanmål när jag kom hem från jobbet, 2 knäckebröd med kalkon(utan smör)
 
Till middag idag gjorde vi fisk i ugnen med olika grönsaker, blev verkligen skitgott och något jag kan rekommendera till alla som gillar firre!! :D
 
Det vi hade i:
Alaska pollock (Går lika bra med vilken fisk som helst i princip)
Champinjoner
Paprika
Morötter
Broccoli
Grön sparris
Kryddade fisken med salt, peppar och lite dill, grönsakerna med curry och cayenne ( Låter som en konstig kombination med blev riktigt bra att blanda curryn och cayenne, blev bara lite hetta i maten och det är ju alltid gott :D)
Sorry för mobilbild men hittade inte kameran när vi skulle fota, hah :P 
 

Emilia hade styrka/konditiongympan i skolan idag så det blev rätt så bra träning där men för min del inte så mycket. Tänkt att göra lite crunches och squats innan jag går och lägger mig men blir desto mer imorgon då vi ska till gymmet igen :)
 
Hoppas ni har haft en bra dag och att ni kikar in igen imorgon!


/ Martina

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: