HealthDiary ♥

2013-01-31
07:07:00

Vart Vi Är Nu
Vi tänkte i detta inlägget berätta lite om vår resa hittils (två månader), för att ni ska få en liten bild av hur mycket förändring som har skett under denna perioden. Vi kommer dessutom ha en strikt 1 månadsplan från och med måndag nästa vecka och efter det kommer vi lägga upp före- och efter bilder på hur mycket som förändrats på kroppen. Vi har även en målvikt, men det betyder inte att vi kommer gå ner till det då muskler tar mycket mindre plats än fett i vikt. Målvikten är endast för motivationens skull och vi har satt delmål innan detta då det inte ska bli för mycket press på en. Varje steg framåt är ett steg i rätt riktning!
Martina                                                                 Emilia
Startvikt: 54 kg                                                       Startvikt: 75 kg
Nuvarandevikt: 50 kg                                               Nuvarandevikt: 69 kg
Målvikt: 47 kg                                                         Målvikt: 60 kg
Längd: 156 cm                                                        Längd: 173 cm
Taggar: fit, fitness, fitspo, fitsporation, frukost, hälsa, kalorier, kost, motivation, musik, training, träning, träningsfavoriter, träningskläder, träningsmusik;

Kommentarer:

Ska bli super spännande att se före-efter bilder! :)

Svar: Roligt att du gillar idén! :)
healthdiary.blogg.se

2013-01-31 @ 09:07:04
#2: Agnes

Klickade in mig här av en slump då jag aldrig klickar på folk som länkar sig själva i andras kommentarsfält. Jag är glad att jag klickade på er länk dock! Jag är lika lång som du Emilia och vägde 76 som mest, nu väger jag 72! Inte världens förvandling men fyra kg i rätt riktning. Tänkte också satsa på runt 60 men börja med 65. Jag kanske är som nöjdast vid 63 t.ex. och då stannar jag där, inget är ristat i sten liksom Men nu tänker jag läsa varje dag haha och haka på det ni gör. Bort med fläsket och dit med muskler! La till er som favorit på datorn nu :)

Svar: Vilken otroligt rolig kommentar att få! Har funderat länge på vad vi ska svara, då detta verkligen gjorde oss riktigt glada, men sitter fortfarande och funderar över vad som kan vara ett vettigt svar!
Det är alltid viktigt att lita på sig själv och att se varje kilo som ett framsteg! Att ha delmål är nog det viktigaste som finns och att inte bara se målvikten som det slutgiltiga då man även bygger muskler som väger mer. Vi hoppas verkligen att vi ska kunna hjälpa dig på vägen, med både träning och motivation och ser fram emot att höra mer om din resa! :)
Många kramar från Martina och Emilia
healthdiary.blogg.se

2013-01-31 @ 23:17:14

Verkligen en super bra och inspirerande blogg!:)<3

Svar: Vad roligt att höra! :)Tack för din kommentar! <3
healthdiary.blogg.se

2013-02-01 @ 21:52:19
#4: Hanna

Ser fram emot att titta in lite då och då och läsa om er resa! Lycka till tjejer, allt sitter i huvudet! :)

Svar: Vad roligt att höra! :) Tack så jätte mycket och tack för din kommentar! :)
healthdiary.blogg.se

2013-02-01 @ 22:56:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: