HealthDiary ♥

2013-02-07
09:05:00

Absoluta Träningsfavoriter 2
Dessa låtar gör att jag pushar mig själv lite hårdare och att all min ork kommer tillbaka på ett kick! Det är verkligen positivt att ha sådana låtar då det som sagt ger mer energi och troligtvis blir träningspasset lite roligare! Jag tänker därför tipsa er om två av mina absoluta träningsfavoriter just nu!



f

Har ni någon träningsfavorit? :)
Taggar: Litte Mix, make it bun dem, musik, skrillex, träningsfavoriter, träningsmusik, wings;

Kommentar:
#1: Olivia

Hej!
Ville bara säga att den första låten föll mig i smaken! Så nu undrar jag vad den heter.. Det kanske står någonstans som jag har missat men skulle bli väldigt tacksamma ifall ni svara:) tack på förhand!

Svar: Hej!Little Mix - Wings!
Kul att du gillar det! :)
healthdiary.blogg.se

2013-02-10 @ 10:11:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: