HealthDiary ♥

2013-02-05
17:14:00

Vågen Kan Ljuga!
När du börjar träna och äta hälsosamt kommer vikten rasa ner, jag gick från början nerkilo, men när du fortsätter med träningen kommer kanske vågen visa högre summa, du kommer alltså ha gått upp i vikt! Detta behöver inte betyda att du misslyckas med träningen, utan att muskler har byggts! När musklerna byggs så kan du gå upp i vikt, men om du som mig ska förlora fettmassa betyder dessa kilon väldigt mycket. Det får motivationen att tryta! Jag har mindre mått trots att jag gått upp två kilo och det är därför man inte alltid ska lita på vågen! Du måste se skillnaden på dig själv och därför är det jätte viktigt att mäta med måttband och ta bilder på din kropp!
1 kg fett och 1 kg muskler
Taggar: hälsa, motivation, tips, vikt;

Kommentar:
#1: Isadora

Så sant så! Grym blogg.

Svar: Vad roligt att höra! :)Tack så jätte mycket för din kommentar!
healthdiary.blogg.se

2013-02-05 @ 20:16:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: